2016. november 28., hétfő

Zenekari Hangfal Pár Mc CRYPT PA 15/2 Premium - Jelenlegi

Eladó Mc Crypt hangfal pár.   Nem tudom kihasználni! Nem voltak hajtva szobában panelben használtam őket elektromos dobhoz!
A mostani új ára 70 ezer körül van /db.       ENGEDTEM MÉG 3000 Ft-ot át is áraztam!
Én a 2 db hangfalat  99 ezerért adom!   700 watt /db.    / 2db képen szerepel egy kis aktív hangfal is az nem eladó!! /
Egy gyári leírást is bemásoltam ide!   A MEGADOTT ÁR A 2 DB HANGFALRA VONATKOZIK! PÁRBAN SZERETNÉM ELADNI!
Tehát a darabár: 49500 Ft      Akinek kérdése van szívesen válaszolok rá!
Az új ára jelenleg kb 70 ezer /db
A FUTÁRT KÖLTSÉGÉT PONTOSÍTOM.
PA hangdoboz, Mc Crypt PA 15/2
Főbb jellemzők
Nyomatékos, tiszta hangzás
Trapézformájú ház
Terhelhetőség RMS/max. 280/700W
Leírás
Az új McCrypt generáció dinamikus magassugárzókkal és optimalizált formával. A sorozatnál akusztikusan is történtek változtatások. A hangzás mind a magas-, mind a basszus tartományban újra lett hangolva. A meghajtó tölcsér választófrekvenciáját az igényes frekvenciaváltó optimálisan rögzíti. Ez a hangszóró sorozat sokoldalú felhasználásra alkalmas; a PA-tartományban, valamint DJ-k számára is bevethető.


Jelenlegi

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése