2018. június 23., szombat

iPhone 6S Gold hibás készülék!! - Jelenlegi ára: 5 000 Ft


Eladó sorba került hibás iphone 6S Gold 16GB-os készülékem!
A telefon tökéletesen működött míg nem sikeresen leejtettem. Nagyjából fél évig használtam, 2. tulaja vagyok. Minden funkciója rendben működött, viszont az esést követően egyszerűen nem tudom szóra bírni. A kijelző üvege törött valamint az egyik sarkán van egy pici horzsolás. Szervizben nem volt mert újabb típust készülök vásárolni. Jelenleg nem reagál semmire, nem tudom mi lehet a gond, nem fogok vele kisérletezni és nem is szeretném megbontani stb.
Az icloud fiókom így benne maradt, de ha sikerül újraéleszteni egyből ki tudok jelentkezni hisz Én használtam!
A készülékhez a dobozát tudom mellékelni, egyéb tartozékait már értékesítettem.
Kérdésekre válaszolok! Futár van. Csere Nincs!


Jelenlegi ára: 5 000 Ft
Az aukció vége: 2018-06-29 17:56 .

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése