2020. augusztus 27., csütörtök

Canon Prima Zoom 70F fényképezőgép 1995. - Jelenlegi ára: 8 000 Ft

Használt, jó állapotú gép. Filmmel nem próbáltam, de az elem belehelyezése után, a kijelzőn, minden  működött. A vakuja, a lencséje, az összes eszköz ami a gépen található. Ha kérdésed van tedd fel. Örököltem a gépet, a többivel együtt gyűjtemény.. Én nem vagyok gyűjtő , digitális híve vagyok, ezért bocsájtom árverésre. Canon INC 7537948. sz. található a gépen. 2xZoom. Tartója nincs meg.
Értékes darab. és működik, gyűjtőnek ajánlom, a szám: 7537948. Kissé kopott karcos, ahogy a fotók is mutatják, autófókusz, 3. V. litium elemmel működik, ami nem tartozék. . Ahogy utánanéztem a  neten 1995. évjárat. ,  egy hirdetést láttam külföldi lapon, ahol  26o. dollár volt a kikiáltási ár. Nézd a fotókat, ha kérdésed van tedd fel.
 Az új ár töredékéért. Csak most árleszállitva. Cserébe is benne vagyok. Gyűjtőknek, különösen értékes  ritka darab. laptop csere érdekel.
 Gyűjtőknek ajánlom, a többi gépemmel együtt, amit hirdetek. árajánlatok érdekelnek. Több tétel vásárlásakor árengedményt adok. /megszünt gyűjtemény darabjai/


Jelenlegi ára: 8 000 Ft
Az aukció vége: 2020-08-27 16:38 .

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése